شعری که من واسه مراسم بزرگداشت حافظ نوشتم

شعری که من واسه مراسم بزرگداشت حافظ نوشتم

الا ای حافظان, حافظ پسندان

بیایید , انرون کوی رندان

ببینید این سرای یاد بودش

به دل های خوش و لب های خندان

مبادا یکدم از حافظ گریزی

که شعر اوست همچون درک زندان

مگر اینکه بنوشی شهد شعرش

شناسی و حافظ و اشعار آسان

من از حافظ هزاران درس دارم

از اشعارش که هستند باب دندان



نظرات شما عزیزان:

سلمانی
ساعت17:01---5 آذر 1393
کار خیلی خوبی کردی که به بزرگداشت اومدی. می خوام بگم شما و مسعوده توی جمع درخشیدید. برای هر دو ی شما بهترین ها رو آرزو می کنم
پاسخ:مرسی استاد ما هرچی داریم از لطف و محبت شماست


مریم
ساعت1:32---21 مهر 1393
آفرین نازنین قشنگم
پاسخ:مرسی عزیزم


یاغی
ساعت19:19---20 مهر 1393
بیچاره حافظ این شعر رو ببینه
اشکش در میاد
از شاعری استعفا میده!!!!!!
.
حافغظ رو دوست دارم!!!!!!!!!!!!!!!
بدجوری!!!!!!!!!!!

پاسخ:بدجنس!!!!!!!! آخرشم اینو نخوندم یکی دیگه خوندم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ]